thanx for being my Followers

Tuesday, February 15, 2011

Pertunangan di hari Maulidur Rasul...

Yep, Maulidur Rasul dah berlalu hari selasa lepas (15/2/11), tapi apesal lak nak ckp lagi pasal nih?? huhu hari selasa tu fikiran aku melayang sket, bnyk fikir.. mcm tertanya2 ape yang aku buat untuk mengisi hari Maulidur Rasul tu...




mase Mauldur Rasul, semua saudaraku Islamku pasti ade pengisisan tersendiri menyambut hari keputeraan Nabi yang disanjung.. waktu memercik air ke muka selepas tidor tadi hari selasa aritu, rasenye aku tak menyesal dgn ape yang dilakukan harini.. aku masih mengingati Rasulullah, serta berselawat.. ye la walaupun kurang tapi aku masih belom lupe..

time hari selasa tuh pemikiranku sebenarnye terarah kepada pertunangan sepupu - JiJi.. mungkin ini juga pengisian yang baik di hari Maulidur Rasul, meraikan hari gembira bagi seseorg yang mula membina tapak masjid sebelom masjid benar2 dibina pada hari perkahwinan.. dua perkara berlaku pada hari yang sama?? ye.. hari keputeraan Baginda & hari pertunangan! tarikh yang baik dipilih sebagai permulaan :D



ni hantaran ke eh??hehe tak tau la nak panggil ape coz tunang an..





family jiji.. die takde coz die yang amek gamba kot..

disebalik hari kegembiraan tu, aku sedar, jam didinding tak pernah berhenti selagi maseh ade saat, minit, jam, dan hari yang Allah izinkan.. dan peristiwa hari itu, kedua-duanye menunjukkan bahawa diriku juga semakin dewasa...semakin memsuki hari tua! aku pun akan melaluinye jugak suatu hari nanti.. ye la, tunang, kawen, & bla bla bla... ape lah agaknye yang akan berlaku dihari mendatang nanti..



kak aida & abg gg

ape-ape pun, pertunangan JiJi selesai dengan jayanye.. semoga hari perkahwinan nanti berlangsung dengan lebih jaya kelak.. :D))

p/s : thanx amy bg pix, camera ade tp cable mane pegi ntah.. mls cari..

3 comments:

♥ G-Jã ♥ said...

Congrats iwan on ur blog! Keep on writing..
Rasa sayu plak baca.. Tak sangka dah nk dpt adik ipar... Majlis pertunangan di hari keputeraan Baginda.. Satu permulaan yg baik.. Doakan segala urusan dipermudahkan.. اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ ...

ain frenky said...

wahhhh......huhuhuh........tahniah2......paidai plih tarikh.... :)

neslO_ais said...

hehe thanx akak..
ain thanx gak kerana m'bace..